24 januari 2012

I am lost. I have gone to find myself, if I should return before I get back, please ask me to wait.


Jag har ingen aning om varför jag är vaken än. NCIS slutade för en timme sen och min plan var att gå och lägga mig direkt efter. Det sket sig, Big time. Jag skulle bara kolla mailen sen när jag kom till rummet, bara logga ut från bilddagboken, bara logga in på facebook en snabbis och se om jag fått meddelande från syster där, bara lyssna lite på musik, bara läsa lite bloggar. Jag ska bara...nämna att Alfons Åberg är grym.

Ledtråd till rubriken: jag kan ligga under täcket, om ni letar efter mig. Men det är inte säkert. Att jag ligger under täcket alltså. Jag kan ligga långt långt under också. Fast är ni snabba och kommer och letar redan nu, så kan ni börja i köket för ja måste gå och shotta lite matsoda och vatten. Halsbränna. Det är inget att leka med...

Inga kommentarer: