25 februari 2012

When we collide we come together.

Mh, härlig lördag. Har legat hemma hela dagen med stegring och världens tyngsta huvud. Kan säga att det var skönt att ligga inlåst på sitt rum i totalt mörker och sova några timmar. Fast det var egentligen efter jag sovit som jag fick stegring. Så fml moment på det. Mätte febern för en stund sen och då hade den gått ner lite. Känner mig mycket svalare i ansiktet nu också. Tidigare idag när jag skulle vila frös jag så mycket så jag måsta ha flanellpyjamas, tjock munkjacka och två täcken på mig. Och ändå hade jag inte dövarmt när jag vaknade sen.

Brorsan och brorsbarnen kom hit en stund sen, och gosade lite med Nova och så. Citerar brorsonen lite ''Den pussa mig, den där hunden.'' och så tror jag vi slutar den här sammanfattningen av dagen. För ikväll efter att alla  åkt hände inte så mycket. Kollade på melodifestivalen men det var ingen låt som var bra. Och min koncentration var lika med noll för jag måsta till och med fråga mamma vad dom just gjorde på tvn, för jag hängde inte med så...bra. Feberyr och allmänt hängig? Nej var fick du det ifrån.

Nej usch, nu är det verkligen dags att sova sig lite. Tror att det är ganska tydligt när man måste använda google non stop när man bloggar för att se hur typ alla ord stavas. Snubblar till och med på tangenterna hela tiden så skulle det inte vara för att jag i alla fall orkar radera och börja om meningarna, så skulle ni inte fatta ett piss av vad jag skriver. Mi tala su språk svenska kå pest. Ungefär. Godnatt.

Inga kommentarer: