20 februari 2012

My life will not be fulfilled until I run away from an explosion in slow motion

 Usch vilken slö dag det har varit. Känns som om man gått runt i en dvala, och bara släpat fötterna efter mig. Har i alla fall gosat med Nova och kollat på film. Och spelat världens beroendeframkallande spel på fonen. Red solo cup...I fill you up...let's have a party...let's have a party...I love you red solo cup...I lift you up...Proceed to party...Proceed to party...

Är sjukt trött och kall om fötterna nu eftersom mamma och jag var ut och busade med Nova i snön tidigare. Så bra som det går att busa när man redan är trött så det räcker alltså. Det gick sådär att busa för mig. Jag gjorde världens snyggaste faceplant i snön när jag skulle springa runt rinken med Nova. Skit kul, tyckte hon i alla fall.
 Nova blev så trött av allt bus så hon la sig på mitt sovrumsgolv när vi kom in. Och där ligger hon raklång fortfarande. Efter 3 timmar. Finisen.

Dags att kast in lite käk så småningom, och leta fram boken min. Det går trögt med läsandet när man är såhär trött...

Inga kommentarer: