16 februari 2012

Duktiga jag

Måste börja med att säga att man nog ska dammsuga sin dator oftare än 1 gång vartannat år...Jag har haft min dator i två år nu och jag har aldrig skruvat upp den och dammsugit bort damm. Inte så värst bra nej. Resultatet blev att den flåsat, frustat och låtit mer än 50 vindmöllor. Typ. Trodde den skulle sprängas idag när den satte igång, så jag måsta stänga av den snabbt, skruva upp och dammsuga fläkten. Och nu är den så tyst så om det inte skulle vara för att skärmen lyser och jag kan se allt jag skriver, så skulle jag tro att den var avstängd. Snabbare blev den också. Tror min datorn mår en aning bättre nu. Hihu.

När jag hade varit duktig med det, fortsatte jag med att baka lite bröd. Brev ett irländskt bakpulver bröd den här gången. Smakade vid middagen och det var riktigt gott. Det blir ju lite kompaktare och stabbigare när det är med bakpulver, men det är lika gott för det!

Tog aldrig nå bilder idag, men här är en bild från sidan jag fick receptet ifrån, så ser ni hur det ser ut i alla fall.

Inga kommentarer: