11 februari 2012

Lördag

Sitter i soffan och degar och väntar på att melodifestivalen ska börja. Är ingen mello-nörd, men det är ju musik. Och som den musiknörd som man är, så måste man ju kolla. Och så kollar jag också för att se om någon kommer upp i samma nivå som Loreen med låten Euphoria förra veckan. Gud vad bra den var! Man villa bara ställa sig upp och dansa loss. Hoppas verkligen svenskarna är smarta nog att rösta vidare den till ESC, och inte någon annan skit.

Var till stan med Ida idag och kollade lite butiker. Jag köpte ingenting, hittade inget som var sådär ''wow, det där vill jag ha!'' har inte hittar något sånt på länge nu. Men man måste ju inte köpa något :) Ida och jag hade kul för det. Var ett tag sen vi umgicks så, så det var på tiden. Ganska snart ska vi ta en krogrunda med Aina också ;) haha. Ainas 18årsdag+19årsdag+20årsdag, och min 18årsdag + 19årsdag har vi att fira. Vill inte ens veta hur vi mår efter det...;)

Inga kommentarer: