08 februari 2012

Utvilad och ganska pigg.

Mm-mh-mmmh, somnade 20:30 igår, före Scott till och med, och fick sova hela 10 timmar inatt! Vet inte när jag gjort det sist. Sjukt skönt var det i alla fall. Man kan ju dock inte ta igen förlorad sömn så lite seg är man ju fortfarande(om inte det är för att jag bara varit vaken en timme ännu.)

Hur som helst tror jag att jag är fit for fight och redo för massa bus idag. Scott sover fortfarande och förhoppningsvis gör han det någon timme till. Fick höra att han somnade sent igår. Så med andra ord kanske lillkillen behöver några extra timmar i snarklådan nu.

Jag tänker i alla fall inta soffläge med täcket och boken i väntan på att busfröet vaknar, och på att det blir lunch så man får kasta in lite käk igen haha. Somnade ifrån kvällsmålet igår så gissa om jag var hungrig när jag vakna. Och nu har jag ätit, men fortfarande är jag hungrig.
 Nå, tiden brukar gå ganska fort när man läser. Lite musik på det så blir det nog bra det här.

Inga kommentarer: