05 februari 2012

We'll let you sleep while we let you go

Jag vet inte riktigt vad det är med mig riktigt nuförtiden. Speciellt idag. Efter frukosten imorrse somnade jag framför en film, sov några timmar och vaknade lagom till lunch. Var och röstade i presidentvalet och sen måsta jag gå och jobba lite. När jag kom hem drack jag kaffe och sen somna jag igen framför en film(!!!!!) Vaknade återigen när det var dags att fylla magen med lite käk. Just då var jag så trött så det blev sallad och två kokta ägg till middag. Avancerat, verkligen.

Efter middagen gick vi iväg på Tottes minnesstund. Den var utomhus och otroligt fin. Mamma, pappa och jag var fram med en lykta, och det var hur mycket ljus och blommor som helst där. Vart som mest känslosamt när man såg flera stycken som gick fram och kramade om syskonen.
 Vila i frid nu Totte! Du lämnar ett stort hål i mångas hjärtan, och i vår hemkommun. Sen förra veckan har det varit som ett stort täcke av sorg över hela Geta. Du var alltid så glad och sprallig, så jag slår vad om att du är den ängel med de största leendet där uppe nu, och vakar över alla dina nära och kära. Ingen kommer någonsin att glömma dig. Vila i frid.

Inga kommentarer: