21 februari 2012

There are days when I feel like a compass with no true north

Ja det var väl bara en tidsfråga tills förkylningen skulle komma hit. Har känt mig flunsig hela dagen :( Sjukt degig i huvudet och småtrött, men det känns som om jag inte kommer kunna somna ännu på länge. Sov en lång stund idag mellan frukosten och lunchen eftersom jag var helt slut. Började kolla på en film men kunde inte koncentrera mig. Försökte läsa, och kom igenom några kapitel, men hade sjukt svårt att koncentrera mig då också. Har frusit och haft jättevarmt om vartannat. Och febertermometern hittar jag inte heller. Inte för att jag tror jag har feber just nu. Men ändå.

Inte ens den lilla nypa luft jag fick när jag var ute och kissade med Nova tidigare gjorde mig ett dugg piggare eller normaltempererad(är det ens ett riktigt ord??!?!) Hursom, tror jag ska gå och dricka lite friskt bubbelvatten och sen försöka sova. Tror ni jag är stark nog i benen att stå emot en rusande hund som blir sjukt glad varje gång man kommer ut ur rummet? Den som inte slår huvudet i golvet och får en våldsam hjärnskakning får se. Höhö.

För övrigt är rubriken snodd från Mr.Buckinghams twitter och en av hans tweets från igår. Jag förstår inte var den där mannen får allt ifrån. Jag förstår inte hur han kan komma på alla otroligt snitsiga och smarta tweets gång på gång sådär. Han är nog lite min idol, han där Brent. Det hjälper ju inte heller att han har samma humor som jag har. Resultat: En liten jag som råföljer honom som värsta stalkern. Flåt dude, men du är ganska amazing!

Inga kommentarer: