23 februari 2012

I am writing a book on how to deal with dictators. It's titled, "keep your dic away from my tator's."

Huff och gruff. För det första, jag sov till klockan 11:00 idag. 11! ELVA!! Jag vet inte när det hände senast. Det var i alla fall soft med brunch framför days tillsammans med Nova sen. Resten av dagen har gått i musikens tecken. Jag har haft en sån där impuls dag då jag känner starkt för att ha iTunes på shuffle i hopp om att bli kär i nå gamla låtar man lyssnade på när man var 15 ungefär. Har kommit fram till att det är helt solklart varför jag lyssnade så mycket på Clay Aiken för två år sen. Han har grymt fin röst och så fort jag hör en låt med honom så börjar jag tänka på en speciell intervju med honom från Tyra show. Och då ler jag. Stort. Varje gång.

För övrigt håller flunsan i sig. Eller den har väl egentligen inte brutit ut med dunder och brak ännu, men täppt i ena näsborren(Japp, bara ena. Sjukt irriterande)degig i huvudet är jag, och ont i halsen samt undertemperatur har jag i alla fall. Jo, jag hittade febertermometern(världen jobbigaste ord att skriva??)tillslut. Hur jag ska lyckas hålla mig vaken och alert till 23:00 när Unforgettable kommer återstår att se.

Japp. Rubriken är snodd från Brent Buckinghams twitter. Oh Brent, you so hilarious! Marry me?

Inga kommentarer: