07 februari 2012

Sömnlöst.

Dom två senaste nätterna har varit riktiga plågor. Jag har inte fått somna, hur mycket jag än försökt. I förrgår efter att jag vart upp och druckit lite vatten somnade jag som en sten, 02:30...Och nu sista natten somnade jag runt samma tid. Och det gjorde ju inte saken bättre att jag skulle stiga upp 05:15 så jag skulle hinna åka med mamma till Jomala när hon far till jobbet.

Vad jag gjort i Jomala alltså. Jag har varit barnvakt åt min brorson Scott. Tur att han är så snäll och kan sitta och leka med sina bilar i flera timmar, annars vet jag inte hur kul det skulle vara när man bara sovit 2 timmar natten före ;) Förutom att leka med bilar(jag fick vara polisbilen)så har vi kollat på Byggare Bob. Och när Scott som en stund på dagen passade jag på att kolla lite på tv, och läsa. 

Nu är Scott med här hemma, och ska stanna till torsdag :) Funderar strongt på att gå och lägga mig typ snart så jag orkar busa med det där busfröet imorgon haha!

Arkivbild från hösten 2010 :)

Inga kommentarer: