12 februari 2012

Dag 11 - Någon du tycker om

Min mamma :)
För att man kan prata om allt med henne, och vi kan skratta åt allt! Vi delar verkligen samma knasiga humor och har egna inside jokes som bara hon och jag förstår. Vi har samma intressen, bland annat att läsa och lyssna på countrymusik. Och vi har verkligen en sån där mamma-dotter relation där vi bara kan titta på varann och så förstår vi va den andra menar. Eller bara en blick, så börjar vi båda skratta.
Till utseendet liknar jag på min farmor och fastrar, men till sättet är jag verkligen mera som mamma. Tankesättet har jag ärvt av henne. Det strategiska och logiska tänkandet. Kreativiteten, att vara rättvis och hjälpsam. Allt sånt har jag ärvt av min mamma. Och det är jag glad för! :)

2 kommentarer:

Susann sa...

Tack gumman, det värmer, att du känner så!!Kramar

Julia sa...

Ja så mycket som vi skratta igår när vi kollade i dom där katalogerna, jag vet ju knappt vad vi skratta åt! haha. Tror vi hittar nått att skratta åt alla dagar :) puss&kram!