31 december 2011

Nyårslista!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Såg både tAKiDA och Toby Keith live, kärlek. Och så åkte jag tåg för första gången också.

Har du några nyårslöften?
Nej, inte hittills i alla fall. Jag kan ändå aldrig hålla dom, av någon konstig anledning. Kanske det har och göra med vad nyårslöftena handlar om?

Blev någon/några av dina vänner/bekanta föräldrar i år?
Två stycken jo, vad jag kommer ihåg i alla fall haha.

Vilka länder besökte du?

Sverige och Finland.

Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
 
26/7-tAKiDA live. 11/11-Toby Keith live.
 
Vad var din största framgång 2011?

Hela året har jag känt att ''Fan, jag har ju nästan övervunnit min blyghet!'' Visst, den finns fortfarande där under ytan, men den är längre ner nu än tidigare.

Största misstaget?
Multitaskat och haft 3 jobb samtidigt. Inte en så bra idé.

Bästa köpet?
Båda kamerorna, dom är kärlek! Mobilen, och Locked & Loaded biljetterna.

Vad spenderade du mest pengar på?

Kamerorna.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Syskonbarnen.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
tAKiDA-You learn. Toby Keith-The Taliban song, Huckleberry, Good to go to Mexico, Stays in Mexico, Forever hasn't got here yet, Little drummer boy. Men framförallt Clancy's tavern, Does that blue moon ever shine on you, Get out of my car, American ride, Broken, Beer for my horses och Red Solo Cup, som också är låtar av Toby Keith.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog varit gladare tror jag.

Vad önskar du att du gjort mer?
Hängt mera med kompisar, rest, badat i somras.

Blev du kär i år?
Jo.

Favoritprogram på TV?
Bones, days, NCIS, The Mentalist och Unforgettable.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Väcktes med paket på sängen, hängde hemma, gick ut på en lång morgonpromenad, åt god middag med familjen, och bara va. Tror jag i alla fall, jag kommer inte ihåg exakt vad jag gjorde.

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En resa till USA kanske. Men så nära USA jag var i år har jag aldrig varit förut, och det var när jag var till Finlandia Hall och kollade på Oklahomas stolthet, Toby Keith.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Western/bohemian/casual.

Vem saknade du?
Victor har jag saknat lite sporadiskt under året.

Den bästa nya personen du träffade?
Träffade jag någon ''ny'' i år?
Måste fundera lite på den saken tror jag.

Inga kommentarer: