21 december 2011

Later on that summer we went to the county fair, they had a brand new roller coaster and everyone was scared.

Det blev en tidig hemkomst för barnen. Var meningen att dom skulle fara hem imorgon, men ikväll såg vi att Scott hade fått jätte röda ögonen och dom var vattniga. Vi trodde först att han var ledsen men nej, stackars lilla plutten har fått ögoninflammation. Det kom jätte mycket var ur det ena ögat. Lilla gubben :(

Trodde inte jag skulle få mycket gjort inför julen med massa barn, men har verkligen fått mycket gjort idag. Bakat två plåtar knäckebröd, lagat senap, städat kryddhyllan och huggit(Hm, snott)en julgran har jag också hunnit med. Är både trött och pigg nu, och mår sjukt illa också :( Trodde jag skulle somna tidigt ikväll men nä, känns inte som det. Inte just nu i alla fall.

Någon sorts underhållning hittar jag nog tills ögonen börjar gå i kors. Är sjukt sugen på att kolla på lite inspelade day avsnitt som jag inte hunnit se dom senare dagarna, men jag vet inte hur bra den idén är just nu...
Är ungefär såhär glad för det! :) fast det kan vara för att jag lyssnar på Weed with Willie.

Inga kommentarer: