16 december 2011

16 december redan

Gör bara en snabb sammanfattning av dagen för jag är just på väg att krypa ner i sängen och sova lite innan det vankas stiga upp imorgon. Kanske inte har tid att skriva här imorgon så.

Min pappa fyllde hela 61 år idag så har haft gäster här på eftermiddagen och kvällen. Men före det hann mamma och jag baka bullar, pepparkakor och kolagrottor. Röra ihop smarrig middag och vara och handla 5 minuter efter att butiken öppnade. Det är nog lite småmys att vara i butiken så tidigt.
 Vi har också myst massa med kattungarna, Felicia och jag har lekt och pusslat och fixat lite med dominobrickor och så. En bra kväll har det varit, och jag tror pappa är nöjd med sina presenter och så.

Så. Andas ut. Då var det klart. Nu är det dags att sova! Gud vad skönt det ska bli. Men det kommer upp ett till inlägg innan dess faktiskt. Fick hem ett H&M paket idag så kommer lite bilder på bad jag fick. Fast inga nå über bilder jag tagit själv, så där som typ alla gör. Orka det när man kan spara bilderna från H&Ms hemsida. Say no more :)

Inga kommentarer: