15 december 2011

Hi, I'm a goldfish! I have a 3 second memory spa...Hi, I'm a goldfish!

Har haft världens mysigaste dag med mamma och Scott idag! :) Först bara hemma och leka lite, kolla på tv och busa med Scott, och sen efter lunch for vi till stan och handlade julklappar. Och där blev vi hela dagen. I butikerna. Lite överallt. Och Scott var så duktig och tomtade på från butik till butik och såg lika glad ut mot dagens slut, som han gjorde när han fick höra att vi skulle ut och åka bil.
 Hade 3 julklappar kvar jag skulle köpa, och kom hem med två(och lite örhängen till mig från H&M)så man kan väl säga att jag verkligen gjorde det jag tänkt göra i stan. Förutom att köpa dom där örhängena då, men jag blev kär direkt så jag måsta bara köpa dom. Och så var dom nickelfria också, och det är bra att ha nu när jag fortfarande är på det stadiet att jag tvättar runt örhängena. Alltså vet jag inte om jag har nickelallergi. Om 4 dagar får jag byta örhängen. Har redan gått 6 veckor. Usch vad tiden går fort.

Men nog om det. Kan istället nämna att jag nu tagit steget och tagit ut minneskortet ur kameran och lagt det vid datorn, så jag kanske ser det när jag får en stund över, och kan lägga in dom i datorn och redigera lite smått så jag kan lägga upp dom här. Det var väl en vecka sen eller så som jag lovade lite bilder??

Inga kommentarer: