29 december 2011

Run as fast as you can, he's a dangerous, dangerous man

 Jag har fått nån sån där mani på Fredagen den 13:de filmerna på sistone. Laddar ner en, glor, laddar ner en till, glor, laddar ner en tredje, glor...

Ska börja glo på Part VII The new blood nu. Det är min favorit av allihopa eftersom det bara är den jag blir lite rädd i, och det är när Jason hoppar in genom fönstret. I alla fall brukade jag bli rädd då, får se nu om jag fortfarande blir det.

Annars så är Part VIII Jason takes Manhattan också ganska bra. Det var den första Fredagen den 13:de filmen jag såg, på gammal hederlig VHS i brorsans rum när jag var 9 år. Bra storasyskon jag har som introducerade mig för såna filmer när jag inte ens hade fyllt tvåsiffrigt haha!
 Bara sådär löst kan jag också nämna att jag var 6 år när jag såg Scream för första gången med två år äldre brorsan, och det var inte jag som hade mardrömmar den natten. Jag sken som en sol och var hur glad som helst när jag vaknade på morgonen. Det är lite krut i den här bruden ibland ;)

Inga kommentarer: