28 december 2011

My body is not my temple, It's more like my Bar and Grill.

 Jag vet inte riktigt, men det är som om hela julhelgen med julmat, massa släkt och vänner och hela fadderullan har fått en på fel spår. På dagarna alltså, eller ja, på nätterna med. Sen i måndags har jag inte tagit av mig pyjamasen och klätt på mig andra kläder fören runt 15:30 tiden när jag går ut och går i möte med mamma när hon kommer hem från jobb. Matvanorna är det lite sisådär med, och på kvällarna vill man knappt gå och lägga sig för man var uppe så mega länge under julhelgen. Och sen visste man ju att det var något roligt som väntade dagen efter, så kunde man sova lite i alla fall. Nu...not so much.

Ikväll är jag faktiskt trött, det har jag inte varit på flera jätte många kvällar, så kanske man skulle lägga sig under täcket lite tidigare ikväll? Nä, antagligen inte haha. Lockar mera att mysa lite med kattungarna :) Var en och tittade på dom ikväll, så nu har 3/4 nya hem att flytta till i februari! Härligt! Någon som vill ha en liten ullig prinsessa på 4 ben?

Inga kommentarer: