13 december 2011

If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day, so I never have to live without you

Låg uppdatering och ingen inspiration till att skriva. Nästan ångest för att jag inte lagt upp alla bilder jag lovat att jag ska lägga upp. Men dom kommer, jag lovar. Senast jag skrev var ju i söndags, och sen dess har jag varit lite upptagen. Natten mellan lördag och söndag sov jag bara 4 timmar, sen var jag på julmarknad i 5 timmar, efter det drog jag hem och kastade in lite käk och sen kröp jag i säng. Och sov hela 10 timmar. Upp klockan 05:00 på måndagen och fara till Karrböle och vara barnvakt där till 16:00. Och samma visa idag igen. Uppstigning 05:00, åka med mamma till Karrböle, och sen vara barnvakt till 16:00. Det är ju inte jobbigt eller så, men har man sovit bara lite, måste stiga upp tidigt och sen sitta barnvakt i flera timmar så är man lite lätt trött när man kommer hem sen.

Nu är Scott med här och ska bli här till fredag tror jag. Han somna före 22:00 så jag tror han kommer sova ganska länge imorgon, han var ganska trött nämligen. Så kan säga att det ska bli sjukt skönt att sova längre än till 05:00! Siktar på 08:00 i alla fall, det är då jag normalt brukar stiga upp.

Jag orkar inte leta fram nån bild nu så det här inlägget blir trevligare. Ni får klara er utan. Tänker lägga mig under täcket och lyssna till tre olika saker nu. Stormen utanför, Toby Keith, och kattungarna som rufflar runt i sin låda lite nu och då. Mys

Inga kommentarer: