18 december 2011

Energizer Bunny arrested, charged with battery.

Huga vad känslan jag har i huvudet just nu inte är att busa med! Det känns som en huvudvärk som ligger och gnager längst in i hjärnan, blandat med en bihåleinflammations känsla blandat med att huvudet känns som om det skulle vara grymt stort och väga ungefär...jättemycket. Det känns som om huvudet har mensvärk i princip.

Har varit och jobbat 9½ timme idag, och imorgon ska jag stiga upp 05:00 och fara och vara barnvakt hos bror. Jag ska inte dit så tidigt, men måste stiga upp då. Så därför är jag halvvägs i säng redan. Tänkte bara att jag skulle hoppa in och skriva något i alla fall, och nämna varför jag inte har lagt upp alla bilder jag har lovat. Det är nämligen så att jag var barnvakt tidigare den här veckan också, nämligen måndag-torsdag. På fredagen fyllde pappa så då var det fullt upp med det, igår jobbade jag och sen var jag inte hemma alls, och idag har jag jobbat. Nu är det fullt upp tills onsdag, så det kanske kommer upp lite bilder då. Annars kanske jag får en sekund över imorgon kväll. Hur som helst så lovar jag, cross my heart and swear to die, att dom kommer upp vart efter den här veckan. Och definitivt före jul.
 Godnatt nu så länge! Nu ska jag sova så jävla hårt!

Inga kommentarer: