19 december 2011

Why don't you just crash here tonight

Måndag. Igen. Och bara 5 dagar kvar till julafton. Du skojar! spola tillbaka bandet lite, snälla? Det måste fortfarande vara oerhört olagligt för tiden att gå så här snabbt. Man hinner ju knappt med.

Den här snöiga/regniga/kalla måndagen har jag spenderat i Karrböle med syskonbarnen. Har alltså suttit barnvakt. Och nu är Sabina och Scott här, dom åker hem imorgon igen. Men före det ska vi hinna till stan en sväng och till mormor och morfar/gagamommo och gagamoffa/gammelmormor och gammelmorfar. Blir inte mycket chill-axin de här dagarna före jul. Full fart alla dagar i princip. Så därför ska jag gå och lägga mig redan nu så man kanske är lite piggare imorgon. Det var jobbigt att stiga upp 05:00 imorrse.

Men före det ska jag skriva ett till inlägg, om en bok som jag läste klart när mamma och jag var i Helsingfors. Alltså för 1 månad och 8 dagar sen. Har inte riktigt haft tid att skriva in alla böcker här alls. Men ska försöka komma igenom hela högen på byrån före julafton i alla fall. Vi får se hur det går...

Inga kommentarer: