20 december 2011

A West Virginia christmas card

Stan-->handla sista julklappen-->mormor och morfar-->middag: köttsoppa och mormors hemvete-->iväg och handla mat-->hem hem hem! Sådär, då var dagen summerad så jag kan skriva om en annan grej istället!

För sisådär en månad sen kanske, fick jag kontakt med en tjej via twitter. Hon heter Ashton och hon är också ett stort fan av Toby Keith. Jag la upp bilder från konserten mamma och jag var på för en månad sen, och hon skrev att bilderna var jätte fina och hon villa se mer! Och på den vägen är det. Hon frågade om hon kunde få min mail adress och sen dess har vi mailet. Ibland två mail/dag, ibland mera sällan.

Vi bytte till och med adresser, så idag när jag kom hem från alla ärenden, så hade jag fått ett julkort från Ashton! Grymt fint hade hon gjort det! Inte alla dagar man får julkort från West Virginia :) Jag har också skickat julkort till henne, men jag vet varken om det kommit fram eller hur det har gått. Hoppas på det bästa :) Här får ni en bild på julkortet jag fick från Ashton!
 Gissa om man blir glad av att få såhär fina julkort!
Man förstår det där med Chill-axin om man tycker om och lyssnar på TK.
Observera att bilden inte är tagen med min Nikon D3100, utan med min HTC desire Z.

Inga kommentarer: