14 december 2011

Forever hasn't got here yet

Vet ni vad? Man ska inte skriva på bloggen att det ska bli skönt att sova länge(eller lite längre än tidigare mornar)nästa morgon, för då gör man det garanterat inte. Nå, jag sov ju inte endast till 05:00 i alla fall, men 07:00 tyckte kroppen och hjärnan att det var dags att vakna och va hur pigg som helst. Skulle jag varit trött skulle jag nog ändå inte ha lagt mig och sova igen efter jag stängt av alarmet, då skulle man sovit helt på tok för länge och förskjutit hela frukosten så det bara skulle blivit lunch istället. Och det vet ju alla att frukosten är det viktigaste målet på hela dagen ;) Och mitt-i-dagen-kaffet....heh.

Förstår inte heller hur jag kunde vara så trött vid lunchtid, att jag nästan somnade på soffan. Tycker jag sover hur många timmar som helst/natt, men ändå är jag sjukt trött hela dagarna. Jag förstår inte vad som är fel. Men nu dom senaste dagarna har jag ju varit upptagen med att vara barnvakt och faster, och då hinner man inte sova så mycket på dagarna!(med undantag för i måndags när Scott och jag råkade...host...somna på soffan.)

Imorgon fortsätter allt bus med Scott! Och antagligen fortsätter han att kalla mig skitunge, rackarunge och tokunge. Gullegubben!
Du är en skitunge Scott :)
 Scott i somras hos ''gagamommo''(gammelmormor.)
Kamera: Nikon Coolpix L110

Inga kommentarer: