29 december 2011

Oh boy, you make me go all naaw and schnappiness!

 Men who write songs and sings them while playing guitar set the bar ridiculously high for the rest of the male population

Det är ju inte direkt en hemlighet att jag är frälst i Toby Keith just nu. Men för några månader sen var jag helt frälst i Tyler Ward. Eller ja, det är jag fortfarande men jag har varit dålig på att lyssna på hans musik på sistone :( Uselt fan jag är, I know. Men det var inte det jag skulle konstatera, utan att...HUR KAN TYLER VARA SÅ FÖRBASKAT SNYGG? Jag förstår inte. Titta bara på han! Hello handsomeface, mega smile gropar och über underbara leende! :D

Jag måste sluta vara så förbenat duktig på engelska, och jag måste sluta använda engelska 24/7. Jag tänkte nämligen skriva ''Wara'' istället för ''Vara.''
Epic fail.

Inga kommentarer: