29 december 2011

Tequila for my girls, and lots of beers for their ponies.

Har börjat fundera på att sluta ha dåligt samvete för att jag sitter och lyssnar på musik hela dagarna utan att göra något vettigt överhuvudtaget. Och så borde man skita i vad andra tycker och tänker. Kanske någon höjer på ögonbrynet och tänker ''Varför pluggar hon inte istället och gör något vettigt?'' Jag vill inte plugga, jag vill inte gå i skola. Och nu äntligen när man gått klart lågstadiet för längesen och får bestämma själv vilket steg som är nästa i livet, så tänker jag banne mig ta vara på den chansen. Med andra ord, inte gå i skola, jobba lite, och lyssna på musik. Musik är vettigt för mig. Utan musik skulle världen inte funka för mig.

Nu får det vara nog med massa seriöst snack. Ska koka kaffe nu och slänga det i mig medans jag läser lite bloggar jag missat under julen. Sticker iväg på lång länk sen och möter mamma när hon kommer hem från jobb. Fierce & Love!
Oj titta, en helt oredigerad bild på mig. Ta vara på ögonblicket, detta händer inte så ofta haha.

Inga kommentarer: