27 december 2011

I was wondering why the frisbee was getting so big, then it hit me.


Du som liten
1. Vad hette din första bästa vän? Frida.
2. Vad hette din första kärlek? Det kommer jag inte ihåg.
3. Vilken var din favorit rätt? Makaroner och stekt lördagskorv, for the win.
4. Vilken var din favorit färg? Blå.
5. Var bodde du? I Geta.
6. Vad tyckte du var det bästa som fanns? Måla i målarböcker och leka med mina kramdjur.
7. Vad tyckte du var det värsta som fanns? Att gå och lägga sig så tidigt. Min favorit bok när jag var liten var Astrid Lindgrens ''Jag vill inte gå och lägga mig.''
8. Ville du bli när du blev stor? Veterinär, konstnär eller författare.
9. Vilket godis tyckte du bäst om? Rosa skumsvampar. Lys Melk och chokladen i adventskalendrarna.

Nu
1. Vad heter din bästa vän? Vet in te riktigt om jag har någon.
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Toby Keith.
3. Vilken är din favorit rätt? Allt som innehåller lax, pasta, broccoli. Rådjursstek, leverbiffar, kåldolmar.

4. Vilken är din favorit färg? Turkos, rosa, lila och citron gult.5. Vart bor du? I Geta.
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Just nu är det nog att se Toby Keith på riktigt, bara några meter ifrån mig. Det är något jag aldrig kommer glömma.

7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Mycket. Speciellt 4 grejer som hänt det här året.
8. Vad vill du bli? Författare, fortfarande. Har tydligen alltid varit en dröm.
9. Vilket godis tycker du bäst om? Äter inte godis.

Inga kommentarer: