29 december 2011

mobilblogg

laddade ner en blogger app till mobilen under julhelgen, men har inte haft tid till att testa den fÖren nu. det funkar riktigt bra Än sÅ lÄnge! fÖrutom att det inte gÅr att Ändra ÅÄÖ till smÅ bokstÄver, och det gÅr inte att ha stor bokstav i bÖrjan pÅ meningar heller. trevlans. och jag fÅr inte den hÄr mappen att lyda mig sÅ pass sÅ sen kirrar stycken Åt mi, sÅ allt blir i en hel lÅng radda nu. mycket olustigt. det Är ungefÄr som nÄr man gick i lÅgstadiet och inte hunnit lÄra sig styckesindelning Ännu. vet inte om min svenska lÄrare i hÖgstadiet nÅgonsin har lÄst min blogg, men om du har det roger, allt det hÄr Är blogger appens fel! haha du vet ju att jag kan bÄttre Än sÅhÄr ;) haha. nej nu ska jag sluta gÖra det hÄr Ännu mera pinsamt. slÄnger in en random mobilbild istÄllet, och skenar till datorn fÖr att kolla pÅ detta fiasko idl, in data life alltsÅ. fyfan vad klyftig jag Är!!!!!!! och bara fÖr det gÅr det inte att ladda upp nÅgon bild. there goes my klytighet...

Inga kommentarer: