30 juli 2010

Youll be my only, no need to worry

Senaste
Låt du hörde: Jay Sean-Down (Candle light remix)
Film du såg: 7 Pounds. Såå bra!
Mat du åt: åt en pizza igår.. snart blir det plättar :)
Kram: Holly
Puss: Holly
Känslan: pepp! en av de bästaste känslorna?
Resa: Uppsala med bästaste Ida :D
Glädje: barnvakt åt Scott (:
Dröm: kommer inte ihåg
Person du träffade: pappa
Personen du pratade i telefon med: Aina
Personen du fick sms av: Ida
Gången du åt 7-eleven korv: aldrig ätit. Svensk korv= no no
Gången du var utomhus: Idag när jag gick till butiken
Gången hela din familj åt middag tillsammans: med alla syskon? Det närmaste jag kan komma på är väl midsommar, men då var inte Danne med.
Saken du köpte: ingredienser till tacos

Allmänt
Ska bli skoj: morgondagen med Ida och Aina! middag hos Aina, till stan och göra den osäker och röja lite, hem till mig och röja!
Ska inte bli skoj att: kommer inte på något som inte kommer bli kul (:
Sparar till: systemkamera
Pålägg som gäller: prickigkorv
Önskar att jag var bättre på: ta plats och göra min röst hörd
Dagens dryck: vatten
Vad saknar du: snarare vem, bästaste moster Gitta :)
Tre band/artister: Bruno Mars, Jay Sean, One Republic

Vad har du gjort idag: sovit ett tag, kollat på film, dragit mig till butiken och lyssnat på musik
Brukar du svära mycket: haha jo, ibland alltför mycket
Hur tidigt stiger du upp: beror helt på humöret
På helgerna: samma här
Vad ska du göra ikväll: peppa inför morgondagen :)

Hur många timmar sover du per natt: varierar. Mellan 6 och 9

Vem är snyggast i världen: Bruno Mars, Will Smith, Jennifer Love Hewitt och Katy Perry
Vad är det för veckodag: Fredag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: det var nog massa det
Favoritplagg i garderoben just nu: Jeans leggings, det vita långa linnet och den rosa-vit randiga tröjan.

Längd: 1.61 typ
Vikt: vet inte
Byter gärna garderob med: Jennifer Love Hewitt

Byxa eller kjol: byxor
Senast utlästa bok: dotter önskas typ
Mitt rum kan beskrivas som: mysigt, lagom mörkt, varmt
Mig själv med tre ord (just nu): pepp, kramig, förväntansfull
Jag tränar: när jag känner för det. Går mest ut och går eller cyklar.
Jag ville bli när jag var liten: veterinär, konstnär eller författare. Hade tydligen höga förväntningar på livet

Inga kommentarer: