09 juli 2010

Stan-->kiosken-->hem-->Knutnäs

Hörrnini att..det blev inte film igår i alla fall. Hittade ingen vettig version av Eat Pray Love så de vart ett avsnitt Bones istället, eftersom jag då inte kom på någon annan film som jag villa se. Men det gick bra med Bones också, varför skulle det inte lixom ;) Sen efter det somna jag typ, ganska skönt även fast det blev lika sent som alltid. Sov i 4 timmar sen innan jag måsta upp, skulle vara i stan 11:00 men jag klev upp typ 09:00 så jag skulle hinna fixa mig. Sen så drog jag med mig Ida in till stan så det blev att traska runt där en stund. Hittade ett armband på Kappahl som jag måste köpa. Visst är det fint? :) Det som Ida köpte var med fint! Jaa, jag vet att cambilder pussar aprumpa men jag har inte tid att ta med kamera. Jag ska nämligen ner till Knutnäs om en stund och badabada hela kvällen!

Inga kommentarer: