14 juli 2010

Julia känner sig lite random såhär på morgonkvisten.

Bara helt såhär randomINFO, jag var just ut på gården i bara linne och trosor, och struttade runt..nästan i alla fall. Jag var ute i bara linne och trosor men jag tömde kattfatet, inte typ struttade runt. Det lixom..luktade inte så..fräscht om man säger som så. Men det var i alla fall skönt ute, mycket skönare än vad det är här inne. 29 gradur är lite väl mycket för inomhustemperatur. Tidigare när jag kollade utetemperaturen så var det 23 gradur men tror det har sjunkit lite lite mera nu för det kändes mycket svalare än 23. Övervägde lite snabbt om jag skulle vara ute en stund men beslutade nej lika snabbt eftersom jag inte kom på vad jag skulle göra ute.

Nu tänker jag i alla fall fortsätta dygna hårt och kolla på film. Tror det blir Julia Roberts filmen Fireflies in the garden, låter lite sådär lagom mystiskt och spännande. Uppdaterar senare om hur den var och så. Thumbs up or down? You'll see.

Inga kommentarer: