26 juli 2010

Pepp&Depp

Hm, vet inte om panadolen hjälpte igår eller inte. Tyckte det kändes lite bättre i ryggen men det kan bara ha varit inbillning också. Tog ett tag innan jag somnade i alla fall. Imorrse när vaknade kände jag mig fortfarande sjuk och jag märkte att den huggande känslan i ryggen hade flyttat sig. Jag somnade om några timmar och då när jag vaknade mådde jag bättre, förutom att ryggen fortfarande gjorde ont. Tog just en panadol till så får se om det blir bättre.

Igår var jag såå grymt pepp på att massa saker skulle hända på Tisdag, men nu har alla planer gått i spillror. Så man gick ganska fort från pepp till depp idag. Så ska trösta mig med lite av Mammas underbart goda kycklinggryta med wokgrönsaker och lite stekta haricot verts bönor. Känns som den perfekta sjukling maten just nu. Mammas mat är bäst!

Inga kommentarer: