12 juli 2010

I feel like a lion in a cage, It feels like I've grown away

Usch fy och blä! Det var jobbigt att sova inatt, låg ju och svettades hela natten typ. Inte skönt med 19 grader på nätterna. Har fortfarande varmt, mitt rum är äckligt. Mitt rum och Jockes, som är vägg i vägg, så är jättevarma så jag misstänker att det går en vattenådra under marken precis under våra rum och att det är därför det är så förbannat varmt här hela tiden. Det kan inte vara solens fel för vi har bara morgonsol en liten stund och sen far den till andra sidan av huset så Danne får dag och kvällssol på sitt rum, moahahahah! Papi säger att vattenledningen inte går här under så då måste det vara en vattenådra i marken. Ska gå med en sådan där pinne som man kan söka currykors med och sånt, eller en galge för det går väl med? eller..mysterium eller något.

Just nu ligger jag på sängen och myser i linne och shorts, funderar på om jag ska orka gå ut eller om jag kommer dö av värmeslag då. Tycker inte det behöver bli varmare nu, då dör jag verkligen. Stranden alla dagar 24/7 om det blir varmare? Yessss I think so.

Inga kommentarer: