09 juli 2010

Movietime @nighttime

Satt just och filosoferade om filmer och kom inte fram till ett jävla piss. Jag kommer inte på någon film som jag skulle vilja se, för första gången eller bara se igen. Inget, absolut inget. Så jag började kolla lite på trailers för de är alltid dom som får mig att fastna för filmer. Jag har varit med om många gånger att jag laddat ner filmer, utan att kolla på trailern, och så har filmen pussat aprumpa. Men nu hitta jag en trailer på en Julia Roberts film som jag bara måste se! Eat Pray Love heter den och den verkar underbart bra. Och Julia Roberts är en underbar skådespelerska. Om jag inte hade valt David Boreanaz som dagens kändis redan så skulle jag välja Julia Roberts för hon är fenomenal, har alltid gillat henne lixom. Enda sen Pretty woman, tror det var den första filmen jag såg med henne. Så nu blir det lite ''In the middle of the night in the morning of friday, fredagsmys'' Sounds mysigt right?

Inga kommentarer: