04 juli 2010

Strawberries 24/7

Ååh vet ni? Ikväll var jag till mormor och morfar och plockade jordgubbar :) Det hör sommaren till lixom, att fara dit och plocka hinkvis med jordgubbar. Vi fick två ämbar fulla, vilket resulterade i 43 burkar som nu är i frysen. Minus två, en till pojkarna och en stooor till mig :D I love Strawberries!

När jag, i min egen lilla värld satt och funderade med ipoden på högsta volym, på väg till Hammarland så kom jag på att jag ska göra en lista med saker som hör sommaren till. Det finns ju såå mycket så jag väljer några bara.

Saker som hör sommaren till;
''Sola och bada i pina colada'' @Stugan, Knutnäs, Tommos och Norsträsk
Båtturer ut på sjön hela dagen
Bentes sommarteater
Jordgubbar! (fara till mormor och morfar och plocka)
Tälta
Fiska-kasta, meta, lägga ut nät
Sommarplågor!
Grillat och grillfester
Beach party
Reggae!

Inga kommentarer: