12 juli 2010

Hennes & Mauritz

Idag fick jag massa kläder från H&M, äntligen! Och äntligen fick jag min tröja som jag beställde i Februari, tror de är många som beställer mycket där ifrån? haha. Fick i alla fall, den tröjan då, en t-shirt, ett nattlinne+pyjamas, två linnen, en kjol, armband och solbrillor. Riktigt nöjd, men det är ett bra tag sen vi beställde så jag kom knappt ihåg att jag hade beställt hälften av det jag fick. Tar kanske bild senare ikväll eller imorgon, vi får se.

Ikväll har jag varit till syster på Gita Salongen och färgat håret. Så det är lite lite mörkare än vad jag haft nu, men det lär ju bli ordentligt urblekt av solen och så. Och på tal om solen, har fortfarande fruktansvärt varmt så det skulle vara skönt att fara till stranden. Orkar dock inte det mera idag så får nog bli imorgon istället. Nejmen, lite Smallville och något gott att äta på det här då. Nu vet ni var ni har mig ikväll, haha. puss&kram.

Inga kommentarer: