11 juli 2010

Sommarhetta

Vilken hemsk dag! Det har ju varit så grymt varmt! Det var lixom som en vägg som kom emot en när man gick ut, sjukt jobbigt. Och ändå var det ''bara'' 31 grader i solen och 30 grader i skuggan. Men det var ju kvavt också. Bror sa att när han var i Thailand så var det 43 grader på dagarna och på kvällarna var det kallt enligt thailändarna, 18 grader..kallt, jo tjena.

Var och jobbade idag också, det var inte så skönt om man säger så, så efter maten så for jag till Knutnäs och simmade med Rebecca, Aaron, Ida och Nicole. Duktig skönt! Kom hem från en stund sen med cykeln som har varit där nere i två dygn. Så idag har jag cyklat 5.5 km, fan va bra jag är!!!! eyyyyy...

Nu ska jag lägga mig på sängen med lite gott att äta och kolla på Smallville. I love to love.En osminkad lockig Julia efter cykelturen från Knutnäs :)

Inga kommentarer: