21 juli 2010

babyboy

Hade inte varit till BB på 4 år förens ikväll. Min kusin har fått en liten pojke och oj vad söt han var! Tog inte bilder men kan lova att han är supersöt, ska bli spännande och se han när han är lite äldre sen också. Ja och det om 4 år sen BB..känns ju nästan hemskt haha. Jag var aldrig för ett år sen när brorsan blev pappa till en liten pojke. Jag var så grymt förkyld då så kunde inte fara, lite synd menmen. Då för 4 år sen var jag med syster när hennes kompis fick en flicka, det borde vara typ 4 år sen i alla fall. Men nu har jag varit igen då. Känns lite små mysigt att vara på BB tycker jag. Lixom tanken på att det är bebisar där och massa lyckliga familjer och släktingar. Lite så man längtar till man får egen bebis, men det lär ju inte hända ännu på några år. Jag är ju bara 17 ännu, och har ju ungefär 20 år på mig. Haha ja men typ i alla fall. Men Aina och jag diskuterade det där med när man vill ha barn och så och jag sa att jag ska skaffa barn före jag är 24, inte för att det är bråttom men ändå. Sen ska man ju ha någon att skaffa barn med också, men det är ju en annan historia.

Inga kommentarer: