23 juli 2010

''What the hell are you guys laughing at over there''

Tre timmar fick jag sova och sen vakna jag av något, vet inte vad. Orkade inte ens kolla på filmen som jag började med. 20 minuter sen var jag borta, så jaa lite trött var jag nog allt. När jag gick upp så var det helt mörk i huset, tvn stod på men ingen var hemma..gr8..Hörde att de var fest hos grannarna, massa liv, så det var antagligen där de var. Tänk vad mycket mera hyra vi kan ta av er för att ni lämnar tvn att stå på. Jag vet ju inte heller hur länge den hade stått på, men ett tag säkert. Jaja, ska pika dom lite imorgon tror jag, nu blir det att sova för jag håller på och däckar när jag skriver det här. Bjuder på en bild på Sam Jones III, han spelar Pete Ross i Smallville. Jag tycker han kan få vara med här på ett hörn för han är så rolig. Lustigkurre där!

Inga kommentarer: