08 juli 2010

Two in one

Jag glömde ju igår så då får det blir två stycken idag. Gårdagens kändis är Sean Paul för att jag älskar hans röst och låt hold my hand. Dagens kändis är David Boreanaz, bara för att lixom. Snygg är han i alla fall.

När jag klev upp imorrse så var alla kattungar ute. Jag hittade Nelson i cykelstallet men Casper och Tyra var spårlöst försvunna. Efter två timmar ungefär så hittade jag Casper i lidret, men Tyra är fortfarande borta. De har gått 3½ timma nu ungefär sen jag klev upp och upptäckte att de var borta. Jag har en känsla av att Tyra också är i lidret men hon vägrar komma fram när jag lockar på henne. Nåja, sitter och håller utkik efter henne just nu och snart blir det lite mat. Vet inte vad jag ska hitta på bara. Förslag?Sean PaulDavid Boreanaz

Inga kommentarer: