19 juli 2010

Srsly?

Yeah seriously. Jag bytte min *beepbeep* header igen. Men man tycker de är så otroligt snygga först sen efter en vecka.. nää, nu gör jag en ny. Så ja, jag är nöjd med denna nu men vi får se hur länge det håller. Förhoppningsvis länge för på något sätt så känns det som att jag är tjatig. Men å andra sidan så är det ju min blogg och jag får göra vad jag vill med den, ellerhur? Tyckte väl det.

Egentligen borde man sova. Klockan är alldeles för mycket att titta på men den är redan 03:49, shame on me. Men igår var det också jobbigt att sova. Eller jag somna först, vaknade efter 4 timmar och låg sen vid datorn fören jag gjorde ett nytt försök att sova. Det lyckades inte..nästan. Jag måsta sova i fotändan för att få en någorlunda bra sömn. Nu är också mobilen på laddning så ska jag kunna somna till musik så måste jag vänta en timma.

Screw it! Jag är ändå inte trött.Bild från igår

Inga kommentarer: