23 juli 2010

coming from the lips of an angel, hearing those words it makes me weak

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: kollade slutet på ett Ghost Whisperer avsnitt
Det sista du sa högt: ''nej, det är slut''
Det senaste någon sa till dig: ''Kan jag få låna hårspray av dig''
Vad har du druckit idag: Bonaqua Lemon Lime och Mjölk.
Vad var det senaste du åt: Potatismos och lax
Vad var det senaste du köpte: jordgubbar som jag ska äta ikväll (:
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: mulet och blåsigt
Godaste glassmaken: gammaldags vanilj går alltid hem
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jo
Sover du tungt: typ
Drömmer du mardrömmar: ibland, längesen nu
Trivs du med ditt jobb: *sommarjobb. Och jo, städa på skolan och vara barnvakt är kul
Senast du kysste någon: kommer inte ihåg
Senast du kramade någon: idag
Vad använder du för shampoo: Matrix curl life defining system
Favoritklädsel: nu på sommarn är det nog shorts och linne/t-shirt
Favoritlåt just nu: Seether ft. Amy Lee-Broken
Vad ser du om du tittar till höger: ett skrivbord, en stor kista, en tvättkorg och garderoben typ
Vad gör dig glad just nu: musiken och vännerna
Vad ska du göra härnäst: gå på toa, stänga av vattnet till diskmaskinen och..typ glo film kanske
Tråkigast just nu: vädret. Men lite regn och åska skulle inte skada
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: lite blandat
Favoritgodis: äter inte godis, när jag åt så var det lakrits
Kläder just nu: Tubtopp, trosor, bh, yllesockor
Sommarplaner: har inga planer egentligen, tar dagarna som de kommer bara
Hur många kuddar sover du med: 3st
Spelar du något instrument: Keyboard, och gitarr om jag får hålla på en stund
Morgon eller nattmänniska: natt
Vad är viktigast för dig: familjen, vännerna och musiken
Är du kittlig: kanske jag är (a)
Snarkar du: haha jo när jag är förkyld
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: alla
Längtar du mest efter just nu: helgen och tisdag :D

Inga kommentarer: