01 juli 2010

R.I.P min Samsung SGH-U900 Soul Pink

Det hände ett litet missöde igår. Min fina rosa Samsung Soul Pink råkade komma med i tvättmaskinen och jag upptäckte det för sent för den funkar inte alls. Jag blåste med hårfönen och testade flera gånger om den funka men den gjorde inte det. Danne sa att den borde funka eftersom det var sötvatten men antagligen låg den där för länge och blev omtumlad så nu är det R.I.P till den. Tror att minneskortet med är slut, simkortet funkar. Så nu kör jag med en gammal hederlig Nokia. Skulle egentligen ha min gamla Sony Ericsson med den lånar Robin så nu får jag ha hans Nokia istället haha. Nåja, jag har beställt en ny mobil just. En Samsung GT-S5230 Noble Black blev det denna gång, och den kommer på Måndag eller Tisdag så snart har jag en vettig mobil igen, Jippi! *med lite ledsam ton*. Det var ju faktiskt lite ledsamt att min Samsung gick sönder för jag har verkligen gillat den och den har varit bra. Den har inte krånglat en endaste gång på det här året jag haft den, förutom nu nyligen när musikspelaren började krångla. Men den där lilla touch skärmen som man byter låtar på och så har alltid varit lite knasig, eftersom jag haft för bråttom när jag har tryckt. Ja, jag kommer sakna min Samsung, önskar jag kunde ha haft den längre än bara ett år.

Håller på och laddar ner
lite lipisfilmer nu som jag ska glo, känner för sådana filmer nu i detta tråkiga väder :)
<----Soul Pink Noble Black---->

Inga kommentarer: