02 juli 2010

Tröttis Julia

Idag var jag och jobbade i 1½ timma. Gick riktigt bra och känns som att jag har pejl på det där redan nu andra gången. Det blir nog bra det här. Lite dystert var det dock att jag inte hade min riktiga mobil för då skulle jag kunna lyssnat på musik. Det vart så nedrans tyst och bara gå där själv, jag villa ju babbla om allt och inget med Ida ju typ :) Men fick göra det sen när jag var klar och gick till kiosken. Däär satt Ida och jag och stekte hela dagen och fan va bruna vi blev, värsta brännan ey ;) Haha, man såg skillnad i alla fall.

Nu är jag typ megatrött, vart ju inte så mycket sömn inatt, så ska väl kolla på film senare och sen sova. Försöka sova i alla fall, det skulle vara grymt skönt. Och på tal om film, blev ingen direkt lipisfilm igår i alla fall. Såg på JFK, en film som då handlar om mordet på John F Kennedy. Det var nästan som man börja gråta i slutet, men bara nästan. Men ikväll ska jag nog se lipisfilmer, The Butterfly effect och Dancer in the dark har jag tänkt. Sounds fantabilusticilous.

Inga kommentarer: