22 juli 2010

''Duktiga Julia''

Nu har min bättre hälft, det vill säga min snälla tvilling ''duktiga Julia'' varit i farten igen. Efter att jag hade duschat klart så började jag städa mitt rum. Skrivbordet och byrån fick sig en omgång och där emellan plockade jag in massa kläder från golvet in i garderoben. Sopade också golvet för det var riktigt äckligt. Sist och slutligen bytte jag sängkläder i min säng. Underbart och gosigt att krypa ner i rent när man duschat! Så nu är det rent, redigt och fint igen i mitt rum, det gillas. Jag brukar alltid städa och plocka upp lite saker när jag ska vara barnvakt åt Scott. Inte så bra om han hittar någge smått att stoppa i sig. Ska vara barnvakt åt honom nu i helgen, har jag hört i alla fall tidigare. Men ingen har hört av sig ännu så vi får se lite. Det är städat nu i alla fall.

Och eftersom jag varit så duktig nu så tycker jag att jag förtjänar att kolla på film hela kvällen och bara slappa på sängen. Jag älskar hur härligt mitt resonemang är!

Inga kommentarer: