10 juli 2010

Too late

Shululu my fair lady. Si nu bara, nu är klockan 03:30 igen..damn! Att folk inte har vett att gå och lägga sig, ne-ej! Eh jaa..men i alla fall, jag halkade in på massa bloggar på devote.se och blev lixom fast..Det var väldigt intressant faktiskt, inte sådana där utseendefixerade idioter som bara skriver om hur snygga och söta de är hela tiden. Sånt gillar inte jag. Okej att man har bra självförtroende men någonstans måste man ju sätta stopp i alla fall. Det får inte gå till överdrift lixom, inger orkar lyssna mera då.

Så..jag har ett dilemma nu. Jag funderar på om jag ska glo film eller sova. Jag vet att jag borde sova men jag håller på och laddar ner en film nu som jag är sugen på att se. City of angels heter den, Nicolas Cage och Meg Ryan är med. Asnice! Hittade också en film som jag borde ladda ner så Ida, Aina och jag kan se på den. Det är riktigt en så där film som vi skulle kunna sitta som ljus och glo på. Ska nog försöka ladda ner den imorgon, om jag kommer ihåg och hinner. Nu ska jag kolla hur långt filmen har kommit och fortsätta fundera på om jag ska sova eller inte. Mitt liv är ett ända virrvarr av dilemman just nu, nästan i alla fall. Ska tänka på filmen och sova på resten, någon gång i alla fall. Kalasgodnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lipiiiiis fiiiilm!!!!!!