14 juli 2010

Having a son is not the same as being a father

Orkade inte ens kolla klart på filmen. Den var varken thumbs up or down, men om jag måste välja så var den ärligt talat mera åt thumbs down hållet. Jag vet inte riktigt, men det var något med den som gjorde att jag inte förstod den. Kollade mindre än en halv timma, så tröttnade jag. Den var verkligen seg när det gällde att komma fram till saker och det typ hände inget. Sen kan det ha att göra med att Willem Dafoe var med, han är inte min favorit skådespelare om man säger som så. Jag vet inte varför det blivit så, men nu är sen så i alla fall. Julia Roberts var dock bra som hon alltid är, men hon typ dog ganska snabbt i filmen. Sorgligt. Nåja, ni behöver inte slösa bort 1 timma och 35 minuter av era liv på den filmen, det var inte riktigt värt det. Men det är nog värt att slösa 1 timma och 35 minuter på att kolla när Julia Roberts briljerar, det är alltid värt att kolla på det.
Känns som att jag skulle vilja sova nu men det är bara onödigt, eftersom klockan redan är 06:56. Känns lönlöst ellerhur? Så ska försöka hålla mig vaken och sen försöka hitta på något senare idag så jag håller mig vaken hela dagen. Tror jag ska försöka övertala Mami att fara till stan en sväng och hämta en bild från Digitaland. Har fixat en sak och jag hoppas på att det blev bra. Så nu får jag hoppas på att Mami kan slita sig från stranden och komma med till stan. Ska i alla fall ringa där vid 09:30-100 tiden så vi kan fara ganska tidigt så Mami hinner vara på stranden sen när hon kommer hem. Håller tummarna för att hon går med på det! Även fast det kanske känns lite lönlöst att fara till stan för en grej som kostar 0.45€.. yeah yeah, kanske kan övertala Mami att ta en repa på tillfället också. Julia gillar den butiken, det finns så mycket billigt och fint där :) Perfa!

Inga kommentarer: