10 juli 2010

Back in the days

Läste just på Idas blogg och istället för att kommentera där(det skulle antagligen bli för långt)så skriver jag lite här istället. Jag förstår hur du känner Ida, ibland känner man sig lite utanför för allt i princip. Jag kan känna mig utanför ibland för att du bor i Godby nuförtiden och Aina ska snart flytta till eget. Vet inte om man kan kalla det att känna sig utanför, men du förstår nog. Det skulle va skönt att ha ett eget place, men å andra sidan så har jag inte nå bråttom med det heller. Det är soft att Aina har körkort för då kan vi ju träffas lite oftare i alla fall, och snart blir ju du 18. Herregud människa, snart börjar kroglivet haha ;)

Ibland önskar jag med att lägenheten var kvar..man saknar ju den tiden när man kunde vara där och inte hemma där högst antagligen ens föräldrar var. Och när jag kom över till dig varje kväll och blev ända till 01:00, även fast du hade skola dagen efter. Du sa alltid ''Äh, jag kommer ändå inte kunna sova'' när jag sa att jag borde gå hem, där omkring 23:30. Alla minnen som man har i den där lägenheten, nästan så man kommer ihåg alla dagar man spenderat där. Men jag antar att detta hör till den delen att gå vidare i livet. Vi alla måste ju göra det någon gång, även fast det betyder att man släpper taget om saker som betyder mycket för en och som man vet man kommer sakna. Saker som man sen bara har minnena kvar av. Vi hade ju i alla fall roliga stunder i den där lägenheten men nu är det dax att göra nya minnen. Roliga minne, cause girls just wanna have fun!

2 kommentarer:

gamle dorran sa...

de var en fin o bra lägenhet..jag trivdes också där och saknar den jag med...men som du säger, livet går vidare..

Anonym sa...

Awww, få mig inte att börja lipa nu din lilla tönt! Jag saknar dig måste träffas i veckna :)