06 juli 2010

'Cause this love that we share, I will stay within ah de right direction don't have no fear, Hold my hand

Jag är besatt av Sean Pauls låt Hold my hand. Jag hittade den bara av en slump på youtube och blev förälskad med en gång.Som med en annan sak i mitt liv då..Texten är väldigt tilltalande och vacker. Ska försöka hitta flera bra låtar med Sean Paul :)

Alla borden och måsten som jag hade idag är ganska så avklarade. Av alla borden så har jag hängt ut tvätt, lagat middag, kollat mailen och varit ute en stund(var ut och gick i 45 minuter). Och av alla måsten så har jag tagit på mig ett par byxor, varit ut med kattungarna och så åt jag grönsaker till middagen och var ut och gick då. Så det var bara ett borde och två måsten som jag inte gjorde. Känner mig riktigt duktig så nu ska jag hoppa i duschen och stå där länge! Efter det tänker jag fixa fetaste frukttallriken. Se, ett till måste :)

Inga kommentarer: