30 juli 2010

We rock, we rock, Camp rock!

Kollade på Camp rock i Tisdags, och måsta kolla på den dagen efter igen för den var så bra. Det är ju den där Disney filmen med Joe Jonas och Demi Lovato, där Mitchi som Demi spelar far på sommarläger och blir bästa vän med Joes karaktär Shane Gray. Shane är superstjärna och har med sina bröder bandet Connect 3. På riktigt har Joe ett band med sina bröder, alltså Jonas Brothers. När Jonas Brothers slog igenom så gjorde dom det verkligen med buller och bång. Alla ''småtjejer'' blev helt förtjusta i dom och lite barnsligt småkära, och med all rätt. De sjunger otroligt bra, alla tre är väldigt söta, gulliga och snygga. De ser riktigt bra ut. En del tycker bäst om Nick medan andra föredrar Kevin eller Joe. Själv tycker jag att Joe är sötaste kexet i kakpaketet. Han har alltid sett bra ut för mig men det var inte fören i den här filmen som jag riktigt fick upp ögonen för honom. Och det är antagligen för att man får se han in action i skådespeleriet, där han har fantastisk utstrålning. Han är verkligen söt, snygg, gullig och allt det där, på det mest busiga sättet. Camp rock är en grym film och jag kan knappt vänta på Camp rock 2 The final Jam. Och så blev jag såklart lite sådär barnsligt småkär i Joe Jonas till på köpet.

Inga kommentarer: