25 juli 2010

So sick and tired

Tror jag fick ungefär 8-9 timmars orolig sömn inatt. Scott vaknade 01:30 och skulle inte somna om. Jag bytte blöja på honom och gav han lite mjölk men ändå så tog det några timmar innan han slockna. Och sen tog det ett tag innan jag slocknade också. Vi sov båda väldigt oroligt inatt, och det märks för vi båda har varit helt slut idag. Jag vet att 8-9 timmars sömn är ganska mycket men eftersom jag sov oroligt och vaknade stup i kvarten så känns det som att jag fick sova ungefär 3-4 timmar. Till på det så hänger en förkylningskänsla över mig och min rygg dödar mig snart. Känns som att någon hugger en kniv i ryggen på mig så fort jag rör på mig, inte direkt skönt. Jag har noll koncentrationsförmåga just nu så det blir lite värktablett, spikmatta och Ghost Whisperer nu, om jag lyckas hålla mig vaken och inte somna ifrån det vill säga.

Håller tummarna på att jag mår bättre på Tisdag.

Inga kommentarer: