06 juli 2010

Just for fun

Läste just på tv-bloggen att Katherine Heigl och Ashton Kutcher medverkar i en film tillsammans, Killers. Hon som skrev inlägget var skeptisk mot att Ashton Kutcher skulle vara med eftersom han, enligt henne, inte hade gjort någon film värld att se på sen That 70's Show. Vad sägs som; Personal Effects och Valentine's day? Och före That 70's Show; Dude, where's my car, Just married, My boss's daughter, Cheaper by the dozen, The Butterfly effect och A lot like love. Jag tycker han har gjort många bra filmer. Tyvärr har jag ju inte hunnit se precis alla men någon gång i livet har jag nog det. Så det här var bara ''Just for fun'' för att jag tycker att Ashton är en grym och rolig skådespelare. Mina favorit filmer med honom är Personal Effects, Valentine's day, Cheaper by the dozen och The Butterfly effect. Rock on Ashton!

Här är trailern till Killers, jag tycker den verkar bra.

Inga kommentarer: